divendres, 3 d’octubre del 2008

Plou i fa sol…







7 comentaris:

Anònim ha dit...

les bruixes es pentinen? amb el vent que va fer, difícil... quina pedregada! per cert, reivindico el mot PEDREGADA i em carrego el de CALAMARSADA, em sembla imprudent que caiguin calamars del cel i una imposició tevetresiana.
També m'agrada CHUBASCO en compte d'ORATGE, espero que no em jutgin per atemptat a la llengua.

Anònim ha dit...

Tot i que si caiguesin realment calamars del cel garanteixo un "encebat de calamars" de primera!!!

Anònim ha dit...

Oléeee, raigs i centelles! art produÏt per una bruixa gòtica que només es pentina quan acaba la catarsi de l'espectacle!
I bons ulls aquells que veuen i aprecien els olés amb què ens regala la bèstia que es cou dins la natura i es desplega amb formes, colors i textures... quela retina reté com pot.
Felicitats per les imatges.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies Endora!

Benvinguda de nou al blog!!

Anònim ha dit...

very nice! hahahahaha

la mirada ha dit...

Jo també estic amb l'Angelot: Pedregada, millor.

Company, ets una "bèstia parda" de la fotografia i ho tenies força amagat, bé, jo no et coneixia aquest talent i estic bocabadat.

Una abraçada soci!

Anònim ha dit...

Gràcies, Víctor!

Mira, això de la fotografia és un divertimento que em deixa satisfet sense cap altra pretensió; m'ho paso bé fent un exercici de voyeurisme del pas del temps.