dimarts, 23 de setembre del 2008

Per Itàlia…













Un recull d'imatges pel país azzurro…

11 comentaris:

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

quan Celentano cantava Azzurro parlava d'una Itàlia de lambrettas, capellans, comunistes, barbers, sofia loren i vermuth, de tot allò en queden vestigis, les fotos mostren una arqueologia viva del temps recent clausurat, passa també a Anglaterra i, en canvi, a casa nostra en queda poca cosa... conservem pedres dels Ibers i liquidem cafeteries i colmados, un forat negre entre l'avui i el passat remot ens deixa en pilotes...a Itàlia pots veure les restes del passat proper en franca agonia dialèctica amb el present. Bon exercici.

Anònim ha dit...

Merci.

Reivindiquem Cam Siuret!!

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

compte amb la cervesa italiana, les Peroni, Nastro Azzurro i Moretti, són infectes i tòxiques, al costat de la nostra Moritz o la molt universal Sant Miquel...les recordo de pixat de gat... res com les belgues de monestir o les nostres estimades bitter/strout/etc... de la vella Anglaterra. Glups!

Anònim ha dit...

I a més, no les serveixen a la temperatura desitjada: no estan prou fresques…

Buff!!!!

la mirada ha dit...

Sigui com sigui la "birra", salut!
Bones fotos...

Anònim ha dit...

Thank you, onlooker!!

Clara Roca Mainar ha dit...

Ramonez!M'ha agradat molt el téu blog, els petits tresosr són importants: el vell tocata, fotos i dibuixos d'èpoques passades ni millors ni pitjors, diferents...I la teva mirada personal del viatge a Roma. Segueix així!!! Ei, i gràcies per posar el link al méu blog, tot i que no m'ho mereixo pq el vaig abandonar fa mesos... Tu m'has animat a seguir!
Visca el blog personal.

Anònim ha dit...

Gràcies, cabòries! Sniff…

Això no deixa de ser un calaix de sastre i m'alegra saber que nodriràs el teu blog, a l'atzar del desencís, de les teves meravelles il·lustrades.

Petonets.

Anònim ha dit...

ei, guarda els mapes i rutes, jo passo de gps, que la tinc com a ciutat pendent!

Anònim ha dit...

Fet!!